2012. szeptember 16., vasárnap

Réka és Tamás

Réka és Tamás esküvője számomra picit rendhagyó volt. Egyrészt, mivel két alkalommal fotóztunk, másrészt mert hanyagoltuk a szokásos helyszíneket. Mindkettőnek nagyon örültem. Bár lehet időben többet vesz el és készülésben is picit macerásabb, de mindenképp megéri szerintem, ha a kreatív (beállított) fotózást sikerül nem az esküvő napján hanem később, esetleg előtte megoldani. Nem kell stresszelni, hogy időre visszaérjünk a szertartásra/vacsorára/stb. Nincs kapkodás, nincs nyugtalanság és ami nekem a legörvendetesebb, nem a tűző déli napsütésben kell trükközni, hogy használható képek szülessenek :)
A helyszínt illetően pedig már az első beszélgetést követően fel voltam dobva, hiszen kerülni akarták a kliséket és hanyagolni a parkokat. Így volt utca, bkv, nyugati, vidámpark és amihez még kedvünk volt.
Mindkét nap nagyon jó hangulatban telt és köszönöm, hogy engem választottak fényképészüknek.
Innen is sok boldogságot kívánok nektek még egyszer ;)

 

 

 


 

 




2 megjegyzés:

Dóri írta...

jók lettek, nekem a 12-es a kedvencem! :)

Unknown írta...

köszi D ;)