2012. július 24., kedd

2012. július 24.

A mai nap elég mozgalmas volt az elmúlt héthez képest. Reggel Budán indítottam a napot az SZTK Büfében, ami egy nagyon kedves, pici hely a Varsányi utcában, remek reggelihez. Ha már úgyis arra jártam, gondoltam lecsekkolom a közelben a címet ahova kora délutánra volt időpontom egy állásinterjúra. Ezt könnyen meg is találtam, mondjuk nem volt nagy kunszt okos telefonnal és gps-szel. Akkor már gyanítottam, hogy nem ez lesz az ideális munkahely, pontosabban munkakör nekem. Ezután lesétáltam a Margit-hídhoz a kora déleőtti napsütésben és találtam megint néhány képet szerencsére.
Délután visszamentem az interjúra és kiderült, hogy a megérzéseimre még mindig hallgathatok. Tehát mondtam, hogy nem, köszönöm. Szóval még mindig munkát keresek. Késő délutánra volt még három lakásnézés Zsuzsival és Judittal. Ami pozitív a mai napban a képeken túl, hogy lakáskereséssel már nem kell foglalkoznom, mivel megtaláltuk a tökéleteset: jó helyen, jó áron, jó állapotban.

 

 

Nincsenek megjegyzések: